https://cpfuxkeo.blogspot.com/2019/05/blog-post_37.html
εκταρια στρεμματα
κινα δικτατορια
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της συγκρότησης και ένταξης σε εγκληματική οργάνωση, διακεκριμένες κλοπές κατά συναυτουργία και κατά συρροή και σε απόπειρα, από άτομα που διαπράττουν διακεκριμένες κλοπές οχημάτων κατ επάγγελμα και κατά συνήθεια, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας όσον αφορά τα στοιχεία αναγνώρισης πλαισίου και κινητήρα, καθώς και για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες. Οι δράστες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, οδηγούνται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.
Σύμφωνα με την αστυνομία, έχουν εξιχνιαστεί έως τώρα δώδεκα μοντέλα οχημάτων συγκεκριμένων εταιρειών, στις οποίες είχαν προτίμηση οι δράστες, επειδή παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση, ενώ εκτιμάται ότι οι συνολικές κλοπές είναι πολύ περισσότερες. Το οικονομικό όφελος της σπείρας υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ, ενώ η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται για την εξιχνίαση και άλλων κλοπών.
Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Θεόδωρος Χρονόπουλος, κατά τη διάρκεια της σημερινής παρουσίασης της υπόθεσης, τα μέλη της σπείρας ενεργούσαν επαγγελματικά, μεθοδικά και οργανωμένα, με κύρια χαρακτηριστικά τη διαρκή δράση τους, την τήρηση αυστηρής δομής και ιεραρχίας, καθώς και σεβασμού των νεότερων μελών προς τον αρχηγό.
Ως προς τον τρόπο δράσης της, η εγκληματική οργάνωση αναζητούσε είτε σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, είτε από συνεργεία αυτοκινήτων, τρακαρισμένα οχήματα, τα οποία είχαν υποστεί σοβαρές υλικές ζημιές και η επισκευή τους ήταν ασύμφορη για τους ιδιοκτήτες τους. Όταν αυτό δεν ήταν εφικτό, τότε η σπείρα εντόπιζε τρακαρισμένα οχήματα από το εξωτερικό, τα οποία αγόραζε και στη συνέχεια εισήγαγε στην Ελλάδα, όπου και τα ταξινομούσε.
υπολογισμος αποδοχων
Οι δράστες φρόντιζαν πρώτα να έχουν στην κατοχή τους το τρακαρισμένο όχημα, ενώ στη συνέχεια αναζητούσαν, προκειμένου να το κλέψουν, αυτοκίνητο ίδιας μάρκας, τύπου, ακόμη και χρώματος. Αφού έκλεβαν τα οχήματα, είτε τοποθετούσαν τα ανταλλακτικά από τα κλεμμένα αυτοκίνητα στα «τρακαρισμένα», είτε πλαστογραφούσαν στους αριθμούς πλαισίου των κλεμμένων αυτοκινήτων τους ανάλογους αριθμούς που είχαν τα τρακαρισμένα και έτσι τα παρουσίαζαν ως «νόμιμα».
Οι δράστες «χτυπούσαν» σε διάφορες περιοχές, κυρίως στην Καλλιθέα και το Παλαιό Φάληρο, ενώ τα κλεμμένα οχήματα τα μετέφεραν αρχικά και τα στάθμευαν προσωρινά σε δρόμους κοντά στο Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, όπου τα κάλυπταν με κουκούλες. Τα οχήματα παρέμεναν στο σημείο για μία ή δύο ημέρες, μέχρι τα μέλη της σπείρας να βεβαιωθούν ότι δεν διαθέτουν σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού θέσης (GPS).
Αμέσως μετά, τοποθετούσαν στα οχήματα άλλες πινακίδες κυκλοφορίας, οι οποίες αντιστοιχούσαν σε αυτοκίνητα που δεν απασχολούσαν τις Αρχές και με ειδικό γερανοφόρο τα μετέφεραν στον χώρο αποσυναρμολόγησής τους, στην περιοχή των Άνω Λιοσίων. Αφού αποσυναρμολογούσαν τα κλεμμένα οχήματα, ορισμένα μέρη τους είτε τα πετούσαν σε κάδους απορριμμάτων στην περιοχή των Άνω Λιοσίων, είτε τα μετέφεραν σε σκραπατζίδικα στον Ασπρόπυργο για καταστροφή.
κινα δικτατορια
No comments:
Post a Comment