Wednesday, February 20, 2019

time out rio de janeiro hotels

αγ. ανδρεα γιορτη
ως πρόβατα επί σφαγή
time out rio de janeiro hotels

Η ΝΔ που τάχθηκε από την αρχή κατά της υποψηφιότητας του Βύρωνα Πολύδωρα, εμμένει στις θέσεις της, διαμηνύοντας πως δεν πρόκειται να συναινέσει στη συγκρότηση ΕΣΡ εάν δεν κατατεθεί η Βουλή η διάταξη για την επιστροφή όλων των αρμοδιοτήτων – τόσο για τις προσωρινές όσο και τις μόνιμες άδειες - στην ανεξάρτητη αρχή.


Ο ίδιος ο Βύρων Πολύδωρας που συναντήθηκε εκτάκτως με τον Πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, τόνισε σε δημοσιογραφικό πηγαδάκι πως δεν κάνει βήμα πίσω και ότι δεν φοβάται τρολαρίσματα ή κραξίματα. Δήλωσε ωστόσο, «σκασμένος» για τη σφοδρή κριτική που δέχθηκε.


«Δεν μου ζητήθηκε να παραιτηθώ. Ο Πρόεδρος της Βουλής με ενημέρωσε ότι θα προχωρήσει κανονικά στη Διάσκεψη των Προέδρων με την υποψηφιότητά μου. Εγώ θα τιμήσω την τιμή που μου έκαναν», είπε και πρόσθεσε:



Θα μπορούσα να έχω παραιτηθεί, αλλά δεν ήθελα να κάνω τίποτα βιαστικό ή μονομερές για να μην ερμηνευτεί αυτή η κίνησή μου ως φόβος απέναντι στο τρολάρισμα.


time out rio de janeiro hotels


Το "κράξιμο" είναι αβάσιμο, ανούσιο, κακεντρεχές και γεμάτο ψευδολογίες και παραχαράξεις της ιστορίας. Είπαν για παράδειγμα ότι πρότεινα συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή το 2013. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο εγώ είχα μιλήσει για συνεννόηση και προσπάθεια προσέλκυσης των 600.000 ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής».


Σε ερώτηση δημοσιογράφων εάν είναι στεναχωρημένος από τις εξελίξεις, απάντησε πως είναι «σκασμένος».



https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/04/blog-post_131.html
https://zdozrzns.blogspot.com/2019/05/blog-post_4.html

No comments:

Post a Comment