Sunday, February 3, 2019

βοτκα πορτοκαλι τραγουδι στιχοι

«Για αυτές τις στιγμές αξίζει να ζεις» ήταν η ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter.


προσοχη λαδια ροδος

βοτκα πορτοκαλι τραγουδι στιχοι

Ο 20χρονος τενίστας επικράτησε με 2-0 σετ (6-4, 6-4) του Έρνεστς Γκούλμπις στον τελικό του Stockholm Open και έγραψε ιστορία για το ελληνικό τένις.


«Το να έχω κάνει δικό μου αυτό το τρόπαιο, ήταν το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο!


Έχω τον πρώτο μου ATP τίτλο στο προφίλ μου και αυτό με κάνει να νιώθω ξεχωριστά. Ανυπομονώ για περισσότερες στιγμές και νίκες σαν κι αυτή στο μέλλον, πιστεύω πως ανήκω σε αυτή την ελίτ, αυτό το γκρουπ παικτών», δήλωσε ο Στέφανος Τσιτσιπάς στην κάμερα των διοργανωτών.



These are the moments we all live for!

First @atpworldtour title in #Stockholm ??! pic.twitter.com/rzCWZSWfFv

— Stefanos Tsitsipas (@StefTsitsipas) 21 Οκτωβρίου 2018


βοτκα πορτοκαλι τραγουδι στιχοι
ονειροκριτησ βαμμενα μαλλια μαυρα
https://lspeahlm.blogspot.com/2019/04/blog-post_133.html
https://lkyovwbp.blogspot.com/2019/05/blog-post_148.html

No comments:

Post a Comment