Wednesday, February 6, 2019

ελλάδα σπίτι για πώληση

https://smiucgkm.blogspot.com/2019/03/blog-post_54.html
γανοδερμα και απωλεια βαρους
ελλάδα σπίτι για πώληση

Η δήλωση του Έλληνα υφυπουργού Παιδείας είναι σήμερα πρωτοσέλιδο στις τουρκικές εφημερίδες. «Οι Τούρκοι και τον βήχα σου παρεξηγούν», ήταν η απάντηση που έδωσε ο υφυπουργός στον ΑΝΤ1 και πρόσθεσε: «Μπορείς να κάνεις διάλογο με τους Τούρκους; Δεν θα δώσω εγώ επιχειρήματα στους Τούρκους. Εμένα και εσένα περιμένουν οι Τούρκοι;».


Στην ίδια εκπομπή τόνισε: «Πάντα έχει σημασία ποιος το λέει, με την ιστορία που κουβαλάει, ασχέτως αν είμαι υπουργός. Είμαι Έλληνας δάσκαλος επί 70 χρόνια και αγωνιστής» και σημείωσε: «Κανένας νησιώτης, που με γνωρίζουν όλοι, δεν μπορούσε να πει ότι τρελάθηκε ο Ζουράρις, ούτε τι λέει ο Ζουράρις».


«Δεν είμαι χθεσινός και όλοι ξέρουν ποια είναι η σχέση μου με τον ελληνισμό» είπε ο κ. Ζουράρις, ο οποίος επί της ουσίας επανέλαβε τη θέση του ότι ήταν σχήμα καθ’ υπερβολή.


πριν απο το ηλιοβασιλεμα μανος ελευθεριου

ελλάδα σπίτι για πώληση

Όσον αφορά τις εξελίξεις με τους δανειστές, ο υφυπουργός Παιδείας είπε: «Αν συνεχίσουν οι εκβιασμοί από τους δανειστές, οι οποίοι δεν τηρούν ποτέ τον λόγο τους, να πάμε σε εκλογές».



https://cpfuxkeo.blogspot.com/2019/05/blog-post_132.html

No comments:

Post a Comment